1

Hoe het allemaal begon.

In 1998 hadden Monique en ik het idee dat het veel beter kon!

Het begon met kerstpakketten …
‘Wat een verspilling van geld!’ was onze gedachte, als wij de goed bedoelde kerstpakketten van leveranciers open maakten. Wij werkten destijds in het familiebedrijf in de scheepsbevoorrading. Onze magazijnen stonden vol met eerste klas producten voor de offshore en wíj kregen pakketten met kwalitatief slechte producten die in een leuke verpakking zaten. En waarom voedselpakketten? Waarom geen originele, bruikbare cadeaus vroegen wij ons af?

Echt jammer dat de pakketten en geschenken niet op de ontvanger waren afgestemd. Dit moest toch beter kunnen? Hierin zagen wij een nieuwe uitdaging!

Zonder ervaring in deze branche, maar met een duidelijke visie en plan, zijn wij KP gestart. Het was spannend en leerzaam. We hebben veel ondernomen en het was succesvol.

Al snel breidden wij onze activiteiten uit naar relatiegeschenken. Daarna volgenden de giveaways en premiums.
Ons motto ‘als je iets geeft, moet het goed zijn’ was de basis. Door het vele zoekwerk hadden wij binnen ‘no time’ een prachtig netwerk.

De kroon op ons werk was het winnen van de Kerstpakkettentest van Bizz (Elsevier) en het feit dat ons verhaal werd opgenomen in het boek ‘Geheimen van Succes’ van Phil Kleingeld. 
Onze visie, hoe verschil te maken in deze branche, werd hierdoor bevestigd!                           

Copyright@kooymanpromotions.nl